返回列表 回復 發帖

miu miu outlet online italia re med sa jeg til Mette

miu miu outlet online italia re med sa jeg til Mette

I l?rdagens ?Skal vi danse? var det Per Heimly og Line Verndal som m?tte ut i danseduell.
Etter publikum fikk gitt sine stemmer var det til slutt Line Verndal som,Giuseppe Zanotti Sneaker?m?tte forlate konkurransen som det sjuende paret denne sesongen.
Line og dansepartner Glenn J?rgen Sandaker fikk kveldens laveste poengsum for sin Paso doble.
�C Det ble litt for mange ting ? forholde seg til, n?r du skulle v?re b?de senorita og tyrefekter. Det ble ogs? litt for mye veiving med armer og bein, sa dommer Trine Dehli Cleve.?
Ny arena
Line tok skuffelsen med et smil etter exiten var et faktum. N? vil hun gjerne fortsette ? henge sammen med dansepartneren som ogs? jobber som kj?rel?rer,Prada Borse Outlet Online.?
�C N? skal jeg ta lappen hos Glenn J?rgen, sa Line smilende.?
               
    10 + 10 + 10 + 10 til Agnete               
Likevel legger hun ikke skjul p,http://www.parise.it/portal/images/gzoutlet.asp? at det er kjedelig ,Scarpe MBT Donna? g? ut av ?Skal vi danse?.
     Se Lines siste dans i ?Skal vi danse?!
   
     
        
            
            [url=#]01:38[/url]
        
        
   
�C Det er jo ikke noe g?y ? ryke, men s?nn er jo denne konkurransen. Da ble det oss i dag, sier hun i ?God kveld Norge? etter sending.?
Skryt av Tor Fl?ysvik
Tidligere dansedommer Tor Fl,miu miu borse outlet online?ysvik innr?mmer at han er stor fan av skuespilleren. Da han h?rte at Line skulle v?re med i ?Skal vi danse? avsl?rte han for kona at det var dumt at han ikke skulle v?re med som dommer.?
�C Da du skulle v?re med sa jeg til Mette ?s?ren at jeg ikke er dommer?. Det var g?y ? se deg danse. Jeg er kjempefan av ?Himmelbl??,Scarpe MBT Outlet, synd at du gikk ut i dag, sier han ?rlig.
Han mener at Line fremdeles har et stort potensiale som danser.?
�C Jeg tror du hadde kommet langt hvis du hadde f?tt beina ned i gulvet og brukt beina dine mer. S? det var veldig trist at du r?yk i dag, tilf?yer han.?
V?re med datteren
Etter flere uker med intens dansetrening skal n? Line endelig bruke mer tid p? familie og skole p? pedagogikk p,miu miu borse outlet online??kunsth?yskolen i Oslo.
�C Jeg m? jo stokke om hodet litt, men n? skal jeg v?re litt mer sammen med datteren min, og s? studerer jeg jo ved siden av,MBT Outlet, sier Line.?
�C Himmel og helvete
               
    Gjetter du hvem som ble verdensmester i motorcross?               
Forrige uke fikk Per Heimly og hans dansepartner Therese Cleve mye skryt og h?yest score fra dommerne, mens i kveld havnet paret nederst p? poenglista.
�C Det er som himmel og helvete. En uke er vi p? topp, mens den andre uken st?r vi i fare for ? ryke ut. Det var helt j?vlig ? v?re i duell i dag,Scarpe MBT Outlet, sier paret.
   
        
            
   
        VIDERE: Per Heimly og hans dansepartner Therese er glade for ? v?re videre. Foto: Thomas Reis?ter/TV 2   
   
Dette er den f?rste gangen fotografen Heimly havner i danseduell.
�C Det var absolutt ikke hyggelig, og litt som en ut av kroppen-opplevelse. Men n? har vi pr?vd det en gang, og vi har blitt mer kampklare. Jeg er veldig glad for ? f? en uke til, og n? skal jeg pr?ve ? st? hele l?pet ut, sier Heimly.
Han forteller til TV 2 at han skal gi enda mer innsats i neste uke.
�C N? skal jeg dedikere alt, og ikke ta meg tid til noe annet. Jeg skal tenke som en toppidrettsut?ver, b?de n?r det kommer til trening, kosthold og s?vn, sier Heimly.
?
,http://www.pumapanelsmachinery.com/applicazioni/foto/miumiu.php?
相关的主题文章:

  
   [/url]
  
   [url=http://www.newsdigest.fr/newsfr/gourmet/restaurants/5.html?start=64]giuseppe zanotti scarpe outle

  
   CyanogenMod presenta Gello, un nuovo browser basato su Chromium - Tom's Hardware
返回列表 回復 發帖