返回列表 回復 發帖

miu miu outlet online italia re med sa jeg til Mette

miu miu outlet online italia re med sa jeg til Mette

I l?rdagens ?Skal vi danse? var det Per Heimly og Line Verndal som m?tte ut i danseduell.
Etter publikum fikk gitt sine stemmer var det til slutt Line Verndal som,Giuseppe Zanotti Sneaker?m?tte forlate konkurransen som det sjuende paret denne sesongen.
Line og dansepartner Glenn J?rgen Sandaker fikk kveldens laveste poengsum for sin Paso doble.
�C Det ble litt for mange ting ? forholde seg til, n?r du skulle v?re b?de senorita og tyrefekter. Det ble ogs? litt for mye veiving med armer og bein, sa dommer Trine Dehli Cleve.?
Ny arena
Line tok skuffelsen med et smil etter exiten var et faktum. N? vil hun gjerne fortsette ? henge sammen med dansepartneren som ogs? jobber som kj?rel?rer,Prada Borse Outlet Online.?
�C N? skal jeg ta lappen hos Glenn J?rgen, sa Line smilende.?
               
    10 + 10 + 10 + 10 til Agnete               
Likevel legger hun ikke skjul p,http://www.parise.it/portal/images/gzoutlet.asp? at det er kjedelig ,Scarpe MBT Donna? g? ut av ?Skal vi danse?.
     Se Lines siste dans i ?Skal vi danse?!
   
     
        
            
            [url=#]01:38[/url]
        
        
   
�C Det er jo ikke noe g?y ? ryke, men s?nn er jo denne konkurransen. Da ble det oss i dag, sier hun i ?God kveld Norge? etter sending.?
Skryt av Tor Fl?ysvik
Tidligere dansedommer Tor Fl,miu miu borse outlet online?ysvik innr?mmer at han er stor fan av skuespilleren. Da han h?rte at Line skulle v?re med i ?Skal vi danse? avsl?rte han for kona at det var dumt at han ikke skulle v?re med som dommer.?
�C Da du skulle v?re med sa jeg til Mette ?s?ren at jeg ikke er dommer?. Det var g?y ? se deg danse. Jeg er kjempefan av ?Himmelbl??,Scarpe MBT Outlet, synd at du gikk ut i dag, sier han ?rlig.
Han mener at Line fremdeles har et stort potensiale som danser.?